Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17
    Jr. prepper
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Helder, soort Ark van Noach gevoel!

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Beste Preppers,

Voor het programma De Week van Filemon (BNN) zijn wij bezig met een item over Preppers.

Wij zijn opzoek naar personen die zich hier mee bezig houden, het liefst zoals je ook ziet
    in de verschillende Amerikaanse docu's, mensen die zelfvoorzienende maatregelen hebben
    getroffen voor wat eventueel komen gaat.

Hopelijk is er iemand bereid om ons op weg te helpen, te reageren op
    deweekvanfilemon@bnn.nl

Met vriendelijke groet,
    Diederick

Moderator
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Beste Preppers,

Ikzelf ben al een tijdje bezig met het samenstellen van een evacuatiepakket(Backpack) en noodpakket(Thuis), en ken ook andere mensen in mijn omgeving die zich hiermee bezighouden. De reden hiervan komt door de onzekere toekomst en de (slechte)economische ontwikkelingen. Wat ik mijzelf afvraag is hoe het Nederlandse volk hierop anticipeert en of zij wel bewust zijn van eventuele doomscenario's. Heeft iemand een idee hoe dit hier beleeft wordt en of hier statistische ramingen van zijn? Daarnaast vraag ik me af in hoeverre zij preventief denken en handelen om hun eigen veiligheid te garanderen.

R.L

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Een hartelijk welkom op het preppers forum Cyberbeer. Ik zit zelf ook in de groep die denk aan een onzekere toekomst m.b.t de slechte economische ontwikkelingen en merk dat ook in mijn in en directe omgeving. Mensen zijn bang om te verliezen wat ze hebben en het kan helemaal geen kwaad om hierover na te denken en daarop te anticiperen. Persoonlijk denk ik dat het overgrote deel van de Nederlandse bevolking hier niet eens over nadenkt maar dit zal met de tijd gaan komen nu de media ook meer aandacht geeft aan preppen en natuurlijk de economische crisis die over Europa waait. In de aankomende maanden zullen meer mensen hier zich aanmelden en dan kunnen we misschien een betere inschatting maken hoeveel mensen zich in Nederland mee bezig houden.

Moderator
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Hallo Mr. Gold,

Nog even een compliment voor deze mooie website (en Forum), en hoop dat er meer mensen zich aanmelden. Het delen van informatie op het gebied van Preppen is erg leerzaam en houd je waakzaam(voorbereid).
    Ik hoop nog veel informatie te krijgen (of te geven) van de andere gebruikers en probeer (indien mogelijk) regelmatig even de website te bezoeken.

R. L

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Geweldig R.L Laten we er een mooie tijd van maken met ze allen hier en elkaar informeren.

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Helemaal eens, zeker voor preppers is het belangrijk (en leuk!) om zoveel mogelijk goede informatie te delen. Als de een bijvoorbeeld al heeft uitgezocht wat een goed merk voor (ik noem maar wat) waterfilter is, en het liefst ook uitgelegd waarom, dan bespaart dan de tijd voor de andere preppers, zodat die weer andere nuttige tips kunnen geven.

En aangezien ik in het dagelijks leven er helemaal niet mee te koop loop dat ik prepper ben, vind ik het super om hier "gelijkgestemden" te kunnen treffen, en juist wel openlijk erover te kunnen "praten" .

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Dan stel ik voor om heel rustig te blijven ademen en jezelf met een open geest te vragen: "Waar maak ik me in godsnaam druk om?". Je maakt jezelf het leven alleen maar moeilijk, en waarvoor?
    Bovendien voelen sommige mensen zich daar niet lekker bij, of hebben daar gewoon geen zin in. Dat zou ik ze liever in hun waarde laten dan een gedwongen sfeer te creëren.
    riham

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2014
    [MENTION=5026]riham[/MENTION] - dit is wel een hééél oud topic dat je opgegraven hebt, haha.

Heksenboot
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fragalot Bekijk Berichten
    [MENTION=5026]riham[/MENTION] - dit is wel een hééél oud topic dat je opgegraven hebt, haha.
    Ja wow. De eerste [MENTION=12]Cyberbeer[/MENTION] .

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten