Pagina 4 van de 33 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 325

Onderwerp: De zaak Demmink

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Vreemd, dit artikel is van de site gehaald.
    Of heb ik een typefout gemaakt

http://www.at5.nl/artikelen/122941/h...aar-pedofielen

404
    oeps...

Er is iets mis gegaan want de opgevraagde pagina bestaat niet (meer), is zojuist gewist door onze redactie, door een fout van de internetafdeling spoorloos geraakt of heel, héél misschien heeft u wel een typefout gemaakt.
    Terwijl wij een grondig onderzoek instellen naar wat er mis is gegaan, wilt u wellicht:

koning keizer admiraal, preppen moeten! ze allemaal

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2013
    [MENTION=2777]DickBerts[/MENTION] dikke adhesiebetuiging voor je acties! De beerput is zo erg dat je inderdaad al omgelegd wordt door de giftige geur. Ik PM je nog.
    Hora est.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2013
    [MENTION=2777]DickBerts[/MENTION]@popeye zie hier het artikel op AT5

'Hoofdcommissaris verhinderdeonderzoek naar pedofielen'

Pieter-Jaap Aalbersberg, nu hoofdcommissaris van de Amsterdamse politie, zou het onderzoek naar pedofiele topambtenaren hebben verhinderd.

Dat zei oud-rechercheur Leon de Koter gisteren in de Utrechtse rechtbank, waar onderzoek gedaan wordt naar vermeend misbruik van minderjarigen door voormalig topambtenaar Joris Demmink. Dat schrijft het AD vandaag.

De Koter kwam in 1997 seksfeestjes op het spoor waar Demmink (toen directeur-generaal van justitie) en ook drie officieren van justitie misbruik zouden maken van minderjarige jongens. Het onderzoek naar dit viertal kwam echter niet van de grond, omdat de Centrale Recherche Informatiedienst (CRI) weerstand bood.

Het hoofd van de CRI was indertijd Aalbersberg. Hij zou volgens De Koter geen toestemming hebben willen geven.
    Hora est.

DickBerts
    Guest
    KONINKRIJK DER NEDERLANDEN TOT OP HET BOT VERROT

http://www.rechtspraak.nl/Organisati...raadsheer.aspx

Maakt niet uit hoor, als een raadsheer van het gerechtshof in Den Haag beschuldigd wordt van het verkrachten van kleine kindertjes. Kleinigheidje toch? Als ik hier de doopzeel van Wabeke zou trekken, dan sla je stijl achterover. Natuurlijk dient Wabeke niet zomaar veroordeeld te worden, maar als er dit soort zaken boven water komen, dan hoort hij met behoud van volledig salaris eventjes op non actief gezet te worden. Rechters dienen immers van volkomen onbesproken gedrag te zijn. Ik begin potdomme bijna te geloven dat je in Nederland JUIST pedofiel moet zijn om iets te worden. Micha Kat roept dat al jaren. Ik dacht dat Micha- oud NRC journalist waarmee ik nog wel eens heb samengewerkt- gek was geworden, maar inmiddels begin ik toch echt te twijfelen. Deze beerput is echt niet te overzien.

Survivor
    Ingeschreven
    Nov 2013
    Ik neem aan dat zo'n getuigenverhoor bij de rechtbank onder ede gebeurt! En volgens mij was de getuige een rechercheur toch?

DickBerts
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daisy Bekijk Berichten
    Ik neem aan dat zo'n getuigenverhoor bij de rechtbank onder ede gebeurt! En volgens mij was de getuige een rechercheur toch?
    Je hebt het helemaal door Daisy. Een uiterst belangrijke rechercheur wordt onder ede verhoord en dat noemt het hof dan een of andere negatieve uitlating in de publiciteit.

Survivor
    Ingeschreven
    Nov 2013
    [MENTION=2777]DickBerts[/MENTION] Is zo'n verklaring van het gerechtshof normaal, doen ze dat vaker? Of doen ze dit alleen omdat er voor deze zaak veel belangstelling is. Wat de inhoud van de verklaring nog absurder zou maken.

DickBerts
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daisy Bekijk Berichten
    [MENTION=2777]DickBerts[/MENTION] Is zo'n verklaring van het gerechtshof normaal, doen ze dat vaker? Of doen ze dit alleen omdat er voor deze zaak veel belangstelling is. Wat de inhoud van de verklaring nog absurder zou maken.
    Potverdrie, kun jij geen rechter worden? Je snapt het meteen. Ik volg het recht al bijna 40 jaar en ik heb zoiets nog nooit gezien, misschien is het ooit eerder gebeurd, maar een dergelijke verklaring is hoe dan ook uiterst zeldzaam. De onrust is inderdaad groot en dan moet je zo'n rechter even in de luwte zetten. Dat geeft toch ook niks. Mag hij betaald met vakantie. Dit is de zoveelste afdekoperatie. Doodeng.

DickBerts
    Guest
    Ha, ha, ha, ik krijg weer een sprankje hoop. Meer mensen worden wakker, dit pluk ik net van internet;

*Logica Op-stelten*

a) Het is onder de rechter; ik laat mij niet uit over Demmink kwestie. b) ...maar de getuige spreekt niet de waarheid.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DickBerts Bekijk Berichten
    Ha, ha, ha, ik krijg weer een sprankje hoop. Meer mensen worden wakker, dit pluk ik net van internet;

*Logica Op-stelten*

a) Het is onder de rechter; ik laat mij niet uit over Demmink kwestie. b) ...maar de getuige spreekt niet de waarheid.

Misschien is hij ook wel eens op een feestje geweest. Ook Teeven is al eens met de zaak bezig geweest, toen nog als officier van Justitie. Ik vind dat de hele zaak onderzocht moet worden door mensen die op geen enkele wijze met de hoofdrolspelers in verband gebracht kunnen worden.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten