Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: 2012, my theory.

Adventurer
    Ingeschreven
    Feb 2014

2012, my theory.

En weer een ander onderwerp dat mijn interesse heeft: 2012 en de "veranderingen".

Ik was wel benieuwd of dit onderwerp nog leeft en had wel zin om hier gedachten over uit te wisselen:

Mijn theorie: Zoals je misschien wel of niet weet heeft ieder object een bepaalde trillingsfrequentie (Indien onbekend hiermee: ja het is wetenschappelijk bewezen en doe wat research naar quantum physics).

Ik denk zelf dat de frequenties waarmee objecten trillen langzaam versneld in de loop van jaaaaaren (wat dit voor gevolgen heeft is ook weer een verhaal op zich, maargoed).
    Wat ik denk dat er is gebeurd in 2012 is dat de aarde / onze "realiteit" is "opgestegen" naar een dimensie met een hogrere trillingsfrequentie. Opgestegen is een beetje een stomme woordkeuze, Ik bedoel eigenlijk meer: een bepaalde trilling heeft bereikt die weer in een andere dimensie ligt. So to speak.
    Feel free to shoot this theory down and share your thoughts! Altijd interessant om andere meningen over dit onderwerp te horen.

Moderator
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Beetje korte theorie maar euh...ok we zitten nu in een dimensie met een hogere trillingsfrequentie...je punt? Dat heeft invloed op mij op welke manier? Dit beÔnvloedt mij hoe?

Tis leuk dat je dit (be)denkt of filosofeert maar persoonlijk kan ik hier niet veel mee eigenlijk..
    "Fuck voting, fuck protesting, fuck writing letters to your congressmen. I will protest silently, with my wallet."
    ''You know when you're a Survivalist/prepper If you have ever been caught in the tub playing with your Katadyn''
    ''Whether through force (war) or democratic means, we subject ourselves to the order of governments.''

Peerke
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daemon Bekijk Berichten
    En weer een ander onderwerp dat mijn interesse heeft: 2012 en de "veranderingen".

Ik was wel benieuwd of dit onderwerp nog leeft en had wel zin om hier gedachten over uit te wisselen:

Mijn theorie: Zoals je misschien wel of niet weet heeft ieder object een bepaalde trillingsfrequentie (Indien onbekend hiermee: ja het is wetenschappelijk bewezen en doe wat research naar quantum physics).

Ik denk zelf dat de frequenties waarmee objecten trillen langzaam versneld in de loop van jaaaaaren (wat dit voor gevolgen heeft is ook weer een verhaal op zich, maargoed).
    Wat ik denk dat er is gebeurd in 2012 is dat de aarde / onze "realiteit" is "opgestegen" naar een dimensie met een hogrere trillingsfrequentie. Opgestegen is een beetje een stomme woordkeuze, Ik bedoel eigenlijk meer: een bepaalde trilling heeft bereikt die weer in een andere dimensie ligt. So to speak.
    Feel free to shoot this theory down and share your thoughts! Altijd interessant om andere meningen over dit onderwerp te horen.
    Kijk eens op niburu.nl of niburu.co

Heksenboot
    Guest
    Ik heb ook een theorie.

Stel je voor, dat morgen Alles 100 x zo groot is . . .
    Wedden, dat dat geen ene fuck uitmaakt?

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heksenboot Bekijk Berichten
    Ik heb ook een theorie.

Stel je voor, dat morgen Alles 100 x zo groot is . . .
    Wedden, dat dat geen ene fuck uitmaakt?

Bro, you're so deep! You must be rolling with Adele...
    A walk in the woods helps me relax and release tension. The fact that I'm dragging a body behind me should be irrelevant.

If you can't fix it with duct tape, you're not using enough duct tape!

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Mijn theorie :
    http://abcnews.go.com/Technology/may...ry?id=11926347
    Of kort samengevat : oeps rekenfoutje, sorry.

Daarnaast begint die maya kalender gewoon overnieuw als die op de laatste dag staat, net als bij ons na 31 dec. gewoon weer 1 jan, volgt.

Maar er komen wel aparte theorieŽn en verbanden tussen gebeurtenissen uit.

Moderator
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Ik weet niet zoveel over frequenties, maar ik vond de film wel goed

Frequency Trailer HD
    https://www.youtube.com/watch?v=i6VQxn6HK_c
    - Prepare yourself - The End is Coming -

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Ik heb nogal moeite met niburu. Het is naar mijn mening te zweverig.
    But what if the trolls get hungry

Vergelijkbare onderwerpen

1. 2012 einde
    Door prepass in forum 2012
    Reacties: 12
    Laatste Bericht: 13-04-14, 23:07
  2. Wat doe jij na 21-12-2012 ?
    Door cerdo in forum 2012
    Reacties: 24
    Laatste Bericht: 18-12-12, 19:56
  3. 12-12 2012 in China
    Door Dreutel in forum 2012