Pagina 4 van de 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 100

Onderwerp: Natuur!

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heksenboot Bekijk Berichten
    Weggekeyld?

Yep! En de boerinnen kwis is ook afgeschaft. Vorig jaar hadden ze nog altijd drie boerinnen in het programma, gingen ze langs op diens bedrijven en hielden ze guitige kwisjes met een stokoude bejaarde boer 'Gerrit' als jurylid. Verkiezing beste boerin van NL en dat soort gezapige onzin.

Al met al grote verbeteringen.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raycoupe Bekijk Berichten
    Yep! En de boerinnen kwis is ook afgeschaft. Vorig jaar hadden ze nog altijd drie boerinnen in het programma, gingen ze langs op diens bedrijven en hielden ze guitige kwisjes met een stokoude bejaarde boer 'Gerrit' als jurylid. Verkiezing beste boerin van NL en dat soort gezapige onzin.

Ik snap nu wel waarom ik het programma niet kende! Als mevrouw Dweyl er in zat, zal ik niet gekeken hebben. :-)

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreutel Bekijk Berichten
    Ik snap nu wel waarom ik het programma niet kende! Als mevrouw Dweyl er in zat, zal ik niet gekeken hebben. :-)
    Je bent op het goede moment ingestapt.

Ach, hiervoor zaten er ook leuke dingen in, maar veel te veel van die boerinnen en mevrouw Kweyl. 't Begin was echt gruwelijk, toen ging het over hoe duurzaam dat mens leefde.

Vroege Vogels, Melk en Honing, Maarten's Moestuin, van mij mogen er nog veel van dit soort programma's bijkomen.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Heksenboot
    Guest

Hahaha, ik kan het nu al niet meer volgen.

Blij dat ik ben afgekickt van staats propaganda altaar hypnotisch oog hersensloper kastje.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Hahaha, ik kan het nu al niet meer volgen.

Blij dat ik ben afgekickt van staats propaganda altaar hypnotisch oog hersensloper kastje.
    Als je Melk en Honing een propaganda altaar vindt kun je het inderdaad niet meer volgen.

Kritisch zijn is goed, zwart/wit denken schiet niet op.

Er zijn wel meer programma's op de NPO die ik graag mag zien. Vroege Vogels, Tegenlicht, Zembla....

Heksenboot
    Guest
    Als je Melk en Honing een propaganda altaar vindt kun je het inderdaad niet meer volgen.

Kritisch zijn is goed, zwart/wit denken schiet niet op.

Er zijn wel meer programma's op de NPO die ik graag mag zien. Vroege Vogels, Tegenlicht, Zembla....
    http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Century_of_the_Self

http://topdocumentaryfilms.com/the-century-of-the-self/

Zwart/Wit dat maar even.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Interessant, zonder meer. Tweede link even opgeslagen op later te bekijken. Gaat wel met name over politiek en het bedrijfsleven, maar je mag me best uitleggen hoe Melk en Honing, of Maarten's Moestuin van mij part hieraan deelnemen. Veel van de docu's van bv. Tegenlicht stellen juist dergelijke zaken aan de kaak.

Heksenboot
    Guest
    Interessant, zonder meer. Tweede link even opgeslagen op later te bekijken. Gaat wel met name over politiek en het bedrijfsleven, maar je mag me best uitleggen hoe Melk en Honing, of Maarten's Moestuin van mij part hieraan deelnemen. Veel van de docu's van bv. Tegenlicht stellen juist dergelijke zaken aan de kaak.
    Heel simpel. Je houdt TV interessant voor iedereen. En in de tussen tijd komen overal reclames tussendoor.

Kijk eerst die docu maar. Dan praten we weer verder.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Heel simpel. Je houdt TV interessant voor iedereen. En in de tussen tijd komen overal reclames tussendoor.

Kijk eerst die docu maar. Dan praten we weer verder.
    Ik kijk nooit reclame.

Je weet dat ik op reguliere TV weinig keuze heb, zo zonder aansluiting, alleen NPO en dingen die ik zelf uitkies. Streamen en wat sinds vandaag civiel rechterlijk strafbaar is geworden.
    Scheelt een hoop ergernis, al zie je maar in de gids staan: "Barbie's Baby, Zon, Zuipen, Ziekenhuis, talentenshows, etc"

'k Ga me zo weer lekker onderdompelen in de nostalgie en ouderwets doorzichtelijk moraliserende Star Trek afleveringen. Even lekker niets en een beetje staren zo vlak voor het naar bed gaan, yummie!

Heksenboot
    Guest
    Ik kijk nooit reclame.

.......

'k Ga me zo weer lekker onderdompelen in de nostalgie en ouderwets doorzichtelijk moraliserende Star Trek afleveringen. Even lekker niets en een beetje staren zo vlak voor het naar bed gaan, yummie!
    Contradictie in terminus, IMO.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Eten uit de natuur
    Door prepperpappa in forum Eten en drinken
    Reacties: 57
    Laatste Bericht: 07-01-15, 15:59
  2. Overleven met de natuur.
    Door CMFC1988 in forum Survival Algemeen
    Reacties: 16
    Laatste Bericht: 15-01-14, 12:08
  3. Voedsel uit de natuur
    Door Cyberbeer in forum Eten en drinken